NOWOŚCI

Siła skutecznego przekazu

2019-12-04

Pewnego dnia na placu targowym, przez który przelewały się tłumy ludzi, siedziała piękna, młoda dziewczyna, o blond kręconych włosach, która była niewidoma. Miała ze sobą kapelusz na datki, o który oparty był kawałek tektury z napisem: „Jestem ślepa, proszę o wsparcie”.

Obok niej przechodził pewien młody mężczyzna, który zauważył, że kapelusz dziewczyny jest prawie pusty. Leżało w nim zaledwie parę groszy…. Wrzucił kilka monet, po czym – nie pytając niewidomej o zgodę - wziął kartonik, odwrócił na drugą stronę i coś napisał.

Popołudniu ten sam młody człowiek znowu przechodził obok niewidomej dziewczyny i zauważył, że tym razem jej kapelusz jest pełen pieniędzy. Niewidoma dziewczyna rozpoznała kroki mężczyzny i zapytała go, czy to on odwrócił kartonik i co na nim napisał… Mężczyzna odpowiedział: „Nic, co nie byłoby prawdą. Napisałem to co Ty, ale trochę inaczej”.
Uśmiechnął się i odszedł.

Na tekturze widniał napis: „Jest wiosna, a ja nie mogę tego zobaczyć.”

Ile czasu zajęło Ci przeczytanie tej historii? Pół minuty? Dwadzieścia, czterdzieści sekund? Czy ją zapamiętasz? Czy do Ciebie dotarła?

Wyobraź sobie, że gdy czytałeś tę historię na świecie:
enlightened wysłano 102 mln maili,
enlightened wyszukiwarka Google uruchomiona została 2 mln razy,
enlightened na YouTube wrzucono około 60 godzin filmów.

To świat, w którym żyjemy!

Świat nadmiaru danych, w większości będących jedynie szumem informacyjnym, z którego musimy wyławiać wiadomości naprawdę dla nas ważne.
Powoli się na ten szum uodparniamy lub już wykształciliśmy mechanizmy obronne.

enlightenedJak zatem w takim świecie dotrzeć do Klienta?
enlightenedJak przedrzeć się przez ten gąszcz informacji, aby zostać usłyszanym?
enlightenedJak sprawić, by nasz klient zapamiętał nasz przekaz?

Aby uzyskać informacje na te pytania i nauczyć się stymulować RAS naszych klientów i przedzierać się przez ten wspomniany gąszcz informacji zapraszamy na szkolenia do nas!

 

Centrum Biznesowych Inspiracji

Tel. 607 773 407

NOWOŚCI

Siła skutecznego przekazu

2019-12-04

Pewnego dnia na placu targowym, przez który przelewały się tłumy ludzi, siedziała piękna, młoda dziewczyna, o blond kręconych włosach, która była niewidoma. Miała ze sobą kapelusz na datki, o który oparty był kawałek tektury z napisem: „Jestem ślepa, proszę o wsparcie”.

Obok niej przechodził pewien młody mężczyzna, który zauważył, że kapelusz dziewczyny jest prawie pusty. Leżało w nim zaledwie parę groszy…. Wrzucił kilka monet, po czym – nie pytając niewidomej o zgodę - wziął kartonik, odwrócił na drugą stronę i coś napisał.

Popołudniu ten sam młody człowiek znowu przechodził obok niewidomej dziewczyny i zauważył, że tym razem jej kapelusz jest pełen pieniędzy. Niewidoma dziewczyna rozpoznała kroki mężczyzny i zapytała go, czy to on odwrócił kartonik i co na nim napisał… Mężczyzna odpowiedział: „Nic, co nie byłoby prawdą. Napisałem to co Ty, ale trochę inaczej”.
Uśmiechnął się i odszedł.

Na tekturze widniał napis: „Jest wiosna, a ja nie mogę tego zobaczyć.”

Ile czasu zajęło Ci przeczytanie tej historii? Pół minuty? Dwadzieścia, czterdzieści sekund? Czy ją zapamiętasz? Czy do Ciebie dotarła?

Wyobraź sobie, że gdy czytałeś tę historię na świecie:
enlightened wysłano 102 mln maili,
enlightened wyszukiwarka Google uruchomiona została 2 mln razy,
enlightened na YouTube wrzucono około 60 godzin filmów.

To świat, w którym żyjemy!

Świat nadmiaru danych, w większości będących jedynie szumem informacyjnym, z którego musimy wyławiać wiadomości naprawdę dla nas ważne.
Powoli się na ten szum uodparniamy lub już wykształciliśmy mechanizmy obronne.

enlightenedJak zatem w takim świecie dotrzeć do Klienta?
enlightenedJak przedrzeć się przez ten gąszcz informacji, aby zostać usłyszanym?
enlightenedJak sprawić, by nasz klient zapamiętał nasz przekaz?

Aby uzyskać informacje na te pytania i nauczyć się stymulować RAS naszych klientów i przedzierać się przez ten wspomniany gąszcz informacji zapraszamy na szkolenia do nas!

 

Centrum Biznesowych Inspiracji

Tel. 607 773 407