motywującego do działania
niż zadowoleni klienci,
którzy są szczęśliwi
z wprowadzanych zmian."
dodają nam skrzydeł!!"
dla zmieniającego się
świata!"
w sobie konkretne podejście z psychologiczną pracą
i to nas cieszy!"
w naszej firmie jest: KLIENT.
To on ma być naszym
rzecznikiem prasowym
i robić najlepsze rekomendacje."
do zawodu sportowca...
Na świecie jest ich mnóstwo.
Jednak tylko wybrani
osiągają sukcesy. ”
ogólnodostępne,
dzięki czemu nasze szkolenia
są innowacyjne i wyjątkowe."
i nastawienie przekazywane
na szkoleniach przez trenera
podnoszą motywację uczestników
do wprowadzania zmian."
mentalności klientów,
różnych pokoleń
i postępu technicznego."
rób to na 200%."
ale tylko Ci najwięksi
wdrażają słuszne
odpowiedzi w życie."
jeśli nasze biznesy nie będą
rozwijały się równolegle,
po prostu znikną."
celów, a zarazem
wyzwań managera w XXI wieku
jest wykształcenie
u podwładnych
ich wewnętrznej motywacji."
człowieku, na jego potrzebach, mocnych stronach, ale także
obszarach do rozwoju to klucz
do prawidłowej interakcji."
stanowi CZŁOWIEK,
czyli jego potrzeby,
cele, oczekiwania,
indywidualne kwestie.”
z ludźmi są sami ludzie."
Mariusz
Dyrektor merytoryczny w firmie Brian Tracy International. Międzynarodowy, akredytowany trener biznesu Brian Tracy International, dyplomowany coach, mentor, doświadczony handlowiec i manager.
Autor wielu publikacji branżowych m.in. w magazynach „World Business Class Magazine”, „As Sprzedaży”, „Szef Sprzedaży”, „Tygrysu Biznesu”. Twórca licznych autorskich szkoleń z zakresu automotywacji, obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania.
Wykładowca uczelni wyższych (m.in. Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej SWPS), doradca i praktyk biznesu.
Prelegent wielu konferencji o tematyce rozwojowej, sprzedażowej, menedżerskiej, etc. Występował na 1 scenie m.in. z takimi osobami jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz, Maciej Orłoś.
Jest osobą otwartą na ludzi i nowe możliwości, nieustannie dba o swój rozwój.
Wiedzę merytoryczną zdobywał od top-owych zagranicznych liderów min. Briana Tracy, Tonego Robinsa, Granta Cardone.
Osiągnięcia
Co mnie wyróżnia?
„Nie ma nic bardziej motywującego do działania,
niż zadowoleni klienci, którzy są szczęśliwi
z wprowadzanych zmian.”
Wspólnie z zarządzanymi przez niego zespołami zajmował top-owe pozycje w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych, o czym świadczą liczne dyplomy, statuetki i referencje.
Odpowiadał za wdrażanie standardów jakości obsługi klienta w swoim regionie, których skuteczność wg badań Mystery Shopper została oceniona na najwyższym poziomie w Polsce.
Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu coachingów, mentoringów oraz szkoleń otwartych i zamkniętych na wszystkich szczeblach zarządzania.
Posiada liczne dyplomy i certyfikaty trenerskie oraz coachingowe. Praktyczne i teoretyczne umiejętności, które zdobył na licznych kursach i studiach podyplomowych m.in. na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”, oraz doświadczenie zawodowe, które posiada, obecnie wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz do kształtowania i rozwoju pracowników z różnorodnych branż. Przekłada się to na ich skuteczność w działaniu i wzrost wyników finansowych.
Prowadzi zajęcia w: Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS), Wyższej Szkole Handlowej, Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji, a także współpracował projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.