motywującego do działania
niż zadowoleni klienci,
którzy są szczęśliwi
z wprowadzanych zmian."

dodają nam skrzydeł!!"

dla zmieniającego się
świata!"

w sobie konkretne podejście z psychologiczną pracą
i to nas cieszy!"

w naszej firmie jest: KLIENT.
To on ma być naszym
rzecznikiem prasowym
i robić najlepsze rekomendacje."

do zawodu sportowca...
Na świecie jest ich mnóstwo.
Jednak tylko wybrani
osiągają sukcesy. ”

ogólnodostępne,
dzięki czemu nasze szkolenia
są innowacyjne i wyjątkowe."

i nastawienie przekazywane
na szkoleniach przez trenera
podnoszą motywację uczestników
do wprowadzania zmian."

mentalności klientów,
różnych pokoleń
i postępu technicznego."

rób to na 200%."

ale tylko Ci najwięksi
wdrażają słuszne
odpowiedzi w życie."

jeśli nasze biznesy nie będą
rozwijały się równolegle,
po prostu znikną."

celów, a zarazem
wyzwań managera w XXI wieku
jest wykształcenie
u podwładnych
ich wewnętrznej motywacji."

człowieku, na jego potrzebach, mocnych stronach, ale także
obszarach do rozwoju to klucz
do prawidłowej interakcji."

stanowi CZŁOWIEK,
czyli jego potrzeby,
cele, oczekiwania,
indywidualne kwestie.”

z ludźmi są sami ludzie."


Mariusz
Dyrektor merytoryczny w firmie Brian Tracy International. Międzynarodowy, akredytowany trener biznesu Brian Tracy International, dyplomowany coach, mentor, doświadczony handlowiec i manager.
Autor wielu publikacji branżowych m.in. w magazynach „World Business Class Magazine”, „As Sprzedaży”, „Szef Sprzedaży”, „Tygrysy Biznesu”. Twórca licznych autorskich szkoleń z zakresu automotywacji, obsługi klienta, sprzedaży i zarządzania.
Wykładowca uczelni wyższych (m.in. Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej SWPS), doradca i praktyk biznesu.


Prelegent wielu konferencji o tematyce rozwojowej, sprzedażowej, menedżerskiej, etc. Występował na 1 scenie m.in. z takimi osobami jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz, Maciej Orłoś.
Jest osobą otwartą na ludzi i nowe możliwości, nieustannie dba o swój rozwój.
Wiedzę merytoryczną zdobywał od topowych zagranicznych liderów min. Briana Tracy, Tonego Robinsa, Granta Cardone.
Osiągnięcia
Co mnie wyróżnia?
„Nie ma nic bardziej motywującego do działania,
niż zadowoleni klienci, którzy są szczęśliwi
z wprowadzanych zmian.”

Wspólnie z zarządzanymi przez niego zespołami zajmował topowe pozycje w ogólnopolskich rankingach sprzedażowych i jakościowych, o czym świadczą liczne dyplomy, statuetki i referencje.
Odpowiadał za wdrażanie standardów jakości obsługi klienta w swoim regionie, których skuteczność wg badań Mystery Shopper została oceniona na najwyższym poziomie w Polsce.
Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu coachingów, mentoringów oraz szkoleń otwartych i zamkniętych na wszystkich szczeblach zarządzania.
Posiada liczne dyplomy i certyfikaty trenerskie oraz coachingowe. Praktyczne i teoretyczne umiejętności, które zdobył na licznych kursach i studiach podyplomowych m.in. na kierunkach „Trener Biznesu” i „Coaching w biznesie”, oraz doświadczenie zawodowe, które posiada, obecnie wykorzystuje do budowania strategii firm i międzynarodowych koncernów oraz do kształtowania i rozwoju pracowników z różnorodnych branż. Przekłada się to na ich skuteczność w działaniu i wzrost wyników finansowych.
Prowadzi zajęcia w: Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS), Wyższej Szkole Handlowej, Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji, a także współpracował projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.