Obsługa Klienta

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – również w obsłudze. Jak wynika z badań, mamy zaledwie 11 sekund, aby je zbudować. Oznacza to, że już sam początek interakcji z klientem jest kluczowy, albowiem stanowi on podstawę w kontaktach z innymi ludźmi i budowaniu relacji. Pierwsze wrażenie związane z obsługą rzutuje na wizerunek całej firmy. Wszelkie interakcje z klientem – zarówno w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym – są niewątpliwą wizytówką marki.

Profesjonalna i wysokiej jakości obsługa klienta to kluczowy element wspomagający budowanie renomy oraz wizerunku firmy. Zapraszamy do udziału w kursach, by umiejętnie przeprowadzać rozmowy, rozumieć potrzeby klientów i zjednać sobie nawet tych najbardziej wymagających i trudnych.

Proponowane szkolenia z powyższego zakresu:

  • ”Skuteczna obsługa wymagającego klienta w sytuacjach trudnych”
  • ”Wspólna firma – wspólny cel – komunikacja wewnątrz firmy a obsługa klienta”
  • ”Telefoniczna i e-mailowa obsługa klienta”

Wypełnij formularz

Oddzwonimy najszybciej, jak to będzie możliwe

Przetwarzamy Twoje dane w celu spełnienia prośby o skontaktowanie się z Tobą. Aby dowiedzieć się więcej na temat tego, jak przetwarzamy dane osobowe, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności.'