motywującego do działania
niż zadowoleni klienci,
którzy są szczęśliwi
z wprowadzanych zmian."
dodają nam skrzydeł!!"
dla zmieniającego się
świata!"
w sobie konkretne podejście z psychologiczną pracą
i to nas cieszy!"
w naszej firmie jest: KLIENT.
To on ma być naszym
rzecznikiem prasowym
i robić najlepsze rekomendacje."
do zawodu sportowca...
Na świecie jest ich mnóstwo.
Jednak tylko wybrani
osiągają sukcesy. ”
ogólnodostępne,
dzięki czemu nasze szkolenia
są innowacyjne i wyjątkowe."
i nastawienie przekazywane
na szkoleniach przez trenera
podnoszą motywację uczestników
do wprowadzania zmian."
mentalności klientów,
różnych pokoleń
i postępu technicznego."
rób to na 200%."
ale tylko Ci najwięksi
wdrażają słuszne
odpowiedzi w życie."
jeśli nasze biznesy nie będą
rozwijały się równolegle,
po prostu znikną."
celów, a zarazem
wyzwań managera w XXI wieku
jest wykształcenie
u podwładnych
ich wewnętrznej motywacji."
człowieku, na jego potrzebach, mocnych stronach, ale także
obszarach do rozwoju to klucz
do prawidłowej interakcji."
stanowi CZŁOWIEK,
czyli jego potrzeby,
cele, oczekiwania,
indywidualne kwestie.”
z ludźmi są sami ludzie."
Train The Trainers
Akademia jest ukierunkowana na wdrożenie standardów pracy, warsztatowym przećwiczeniu zasad i umiejętności trenerskich. Pokazuje w praktyczny sposób, jak zostać profesjonalnym trenerem oraz jak wspierać swoich pracowników w stosowaniu właściwych postaw i w realizacji wyznaczanych celów.
Uczestnicy poznają i przećwiczą narzędzia wspomagające poszczególne etapy procesu szkoleniowego: od projektowania szkolenia, poprzez jego realizację, aż do zakończenia. Będą mieli okazję sprawdzić się w treningu autoprezentacji, który umożliwi wgląd w osobiste kompetencje trenerskie oraz „podgląd” innych trenerów – czerpanie dobrych wzorców a unikanie najczęściej stosowanych błędów. Wypracują efektywne i atrakcyjne metody prowadzenia zajęć, przez co zwiększą efektywność szkoleń merytorycznych, bo – jak powszechnie wiadomo – głęboka, profesjonalna wiedza merytoryczna nie zawsze idzie w parze z umiejętnością przekazywania jej innym. Nauczą się kształtować postawę zaangażowania, rozwoju i odpowiedzialności za efekty prowadzonych szkoleń.
Wypełnij formularz
Oddzwonimy najszybciej, jak to będzie możliwe