z ludźmi są sami ludzie."
motywującego do działania
niż zadowoleni klienci,
którzy są szczęśliwi
z wprowadzanych zmian."
dodają nam skrzydeł!!"
dla zmieniającego się
świata!"
w sobie konkretne podejście z psychologiczną pracą
i to nas cieszy!"
w naszej firmie jest: KLIENT.
To on ma być naszym
rzecznikiem prasowym
i robić najlepsze rekomendacje."
do zawodu sportowca...
Na świecie jest ich mnóstwo.
Jednak tylko wybrani
osiągają sukcesy. ”
ogólnodostępne,
dzięki czemu nasze szkolenia
są innowacyjne i wyjątkowe."
i nastawienie przekazywane
na szkoleniach przez trenera
podnoszą motywację uczestników
do wprowadzania zmian."
mentalności klientów,
różnych pokoleń
i postępu technicznego."
rób to na 200%."
ale tylko Ci najwięksi
wdrażają słuszne
odpowiedzi w życie."
stanowi CZŁOWIEK,
czyli jego potrzeby,
cele, oczekiwania,
indywidualne kwestie.”
jeśli nasze biznesy nie będą
rozwijały się równolegle,
po prostu znikną."
celów, a zarazem
wyzwań managera w XXI wieku
jest wykształcenie
u podwładnych
ich wewnętrznej motywacji."
człowieku, na jego potrzebach, mocnych stronach, ale także
obszarach do rozwoju to klucz
do prawidłowej interakcji."
Patrycja
Dyrektor merytoryczny Brian Tracy Polska. Doświadczony, certyfikowany trener biznesu, dyplomowany coach, psycholog, wykładowca uczelni wyższych oraz praktyk biznesu.
Współautorka książki Sięgaj dalej dedykowanej dla handlowców, trenerów i coachów, a także autorka licznych publikacji branżowych (np. w magazynach „World Business Class Magazine”, „As Sprzedaży”, „Szef Sprzedaży”, „Tygrysy Biznesu”).
Międzynarodowy, akredytowany trener Brian Tracy International (Master Class Business Trainer).
Występowała na 1 scenie m.in. z takimi osobami jak Brian Tracy, Kevin Hogan, Michael Tracy, Mateusz Grzesiak czy Jacek Walkiewicz.
Autorka innowacyjnych metod i narzędzi menedżerskich oraz sprzedażowych.
Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, specjalistami, handlowcami oraz tysiącami osób zainteresowanymi swoim rozwojem.
Twórca projektów i programów rozwojowych, podnoszących wzrost sprzedaży i efektywności pracy u wielu klientów korporacyjnych.
Osiągnięcia
Co mnie wyróżnia?
„Koncentracja na drugim człowieku, na jego potrzebach,
mocnych stronach, ale także obszarach do rozwoju
to klucz do prawidłowej interakcji.”
Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także prestiżowych, cieszących się dużym uznaniem szkół coachingowych i trenerskich.
Jest wykładowcą-współpracującym w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej (SWPS), Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu oraz Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Współpracowała również projektowo z Katolickim Uniwersytetem Lubelskim.